Bel ons kantoor in Den Haag: 070 399 42 41 of Rotterdam: 010 820 95 70

Vastgoedservices / Handyman

Bedrijfsverhuizing

Een goed verzorgd bedrijfspand is belangrijk. Voor een goede uitstraling richting uw klanten en een prettige werkomgeving voor uw personeel. Kortom, het werkt positief aan alle kanten. Hier horen echter talloze klussen bij. Denk bijvoorbeeld aan het vervangen van een kapotte lamp of het ophangen van een schilderij. En ook na een verhuizing is er vaak nog van alles te doen. Zoals het aansluiten van apparaten of het ophangen van een whiteboard. Met de UTS Handymanservice nemen we die zorgen graag uit handen.

De UTS Handymanservice valt onder de vastgoedservices van UTS Van der Geest. Wij bieden een compleet pakket aan dienstverlening, omdat wij menen dat het niet alleen om uw verhuizing gaat, maar ook om alles wat daarbij hoort en alles wat daarna komt. We helpen u dus ook graag bij het beheer en klein onderhoud van uw vastgoed. U vindt voor onze zakelijke klanten ook diensten als ICT Movements, de huismeester en schoonmaakservices. Bij ons is de klant koning en dat merkt u in onze totaalaanpak.

UTS Handymanservice

Bij klussen of bij storingen staat de handyman van UTS Van der Geest voor u klaar. Een allround-specialist met een technische achtergrond. De handyman beschikt over goed gereedschap en professionele materialen. De handyman bekijkt of hij de klus direct kan klaren of maakt – bij complexere reparaties - een inventarisatie voor een expert. Eventueel verzorgt hij een tijdelijke noodreparatie. U kunt de handyman van UTS Van der Geest op afroep inschakelen. Ook kunnen we afspreken dat onze handyman één of twee keer per maand langskomt voor controle en het afhandelen van de technische klussen die in uw bedrijfspand zijn gemeld.

Denkt u daarbij aan werkzaamheden als:

  • Kleine bouwkundige klussen, zoals het vervangen van plafondplaten of beschadigingen aan deuren of kozijnen repareren.
  • Klein loodgieterswerk, zoals een reparatie aan een kraan of een waterleiding.
  • Kleine elektrotechnische werkzaamheden, zoals een stopcontact vervangen of een lamp aansluiten.
  • Preventieve werkzaamheden, zoals het controleren van het waterpeil in de CV-installatie.
  • Schoonmaakwerkzaamheden, zoals het verwijderen van zwerfvuil of het reinigen van putjes of het bijvullen van dispensers.
  • Groenwerkzaamheden, zoals de beplanting in de algemene ruimte, groenaanslag of bladeren verwijderen van het dak en de goten vrijhouden.

UTS Huismeester

Heeft u frequent bovengenoemde werkzaamheden, dan kunt u denken aan het inschakelen van een huismeester van UTS Van der Geest. In onderling overleg voorzien we in een abonnementsvorm of een huismeester die op bepaalde tijden vast op uw locatie is voor beheer en klein onderhoud. Het is een prettig idee als uw kantoor of bedrijfspand er altijd verzorgd uitziet. De huismeester van UTS Van der Geest neemt de verantwoordelijkheid voor een representatieve en ordelijke uitstraling van uw pand. Hij is de spin in ’t web om ook eventuele andere diensten (zoals schoonmaak of ICT Movements van UTS Van der Geest) in te schakelen, of een specialist voor complexere technische werkzaamheden. U heeft één vast aanspreekpunt voor alle technische en huishoudelijke werkzaamheden. Dat is weer een zorg minder! UTS Van der Geest doet het graag. En moet er een afdeling verhuisd worden, een archief verplaatst of werkplekken ingericht, wij staan u graag terzijde met advies en de benodigde handjes. Een verzorgde uitstraling zit in de details. En laat het motto van UTS Van der Geest nu juist zijn: ‘Professioneel tot in het kleinste detail’.

Interesse?

Wij informeren u graag over onze oplossingen op maat. Persoonlijk contact met een van onze accountmanagers? Bel UTS Van der Geest Verhuizingen en wij staan u graag te woord!