Bel ons kantoor in Den Haag: 070 399 42 41 of Rotterdam: 010 820 95 70

Meubellogistiek

Bedrijfsverhuizing

Uw bedrijf snel operationeel

Met onze service Meubellogistiek halen we de angel uit uw verhuis-, renovatie- of verbouwingsproces. Vaak is het efficiënter om uw meubels tijdens de werkzaamheden tijdelijk elders op te slaan. UTS Van der Geest Verhuizingen Den Haag en Rotterdam regelt dat voor u. En zorgt er bovendien voor dat de juiste meubels op het juiste moment weer op de juiste plaats staan.

Vervoer en (de)montage

We regelen het vervoer, de opslag, de inhuizing, de montage en voeren het emballagemateriaal van de meubels voor u af. Voordat we gaan vervoeren, kunnen we ook zorgen voor de demontage van apparaten of meubilair. Daarna verpakken we de meubels en apparaten, zodat er geen kans is op beschadiging. De goederen slaan we op in speciale containers. Heeft u zelf ruimte in uw distributiecentrum en wilt u dat we het daar opslaan, dan is dat vanzelfsprekend geen probleem.

Meubels uitleveren

We hanteren een geautomatiseerd coderingssysteem voor het inpakken van meubels, apparaten, archieven en werkplekken. Zo weten wij, en u, wat er waar in opslag staat. Bovendien kunt u op elk willekeurig moment uw meubels laten uitleveren. Desgewenst verzorgen we het aansluiten en monteren van apparatuur en meubilair op de nieuwe of op de vertrouwde verbouwde locatie. Toch voor nieuw meubilair gekozen? Dan voeren we de oude meubels voor u af.

Heldere verhuisplanning

Met UTS Van der Geest Verhuizingen Den Haag en Rotterdam kiest u een betrouwbare partner in meubellogistiek. We werken met een duidelijk draaiboek, gestructureerde werkprocessen, heldere verhuisinstructies en gekwalificeerd personeel dat een vlekkeloze overgang naar uw nieuwe of gerenoveerde locatie garandeert. We hebben een landelijke dekking, zodat logistiek voor meerdere vestigingen onze stipte aanpak volledig tot zijn recht laat komen.

Interesse in de meubellogistiek van UTS Van der Geest Verhuizingen? Neem contact met ons op!